VSO De Uil 2

VSO De Uil

VSO De Uil 3
VSO De Uil 4

Redt u het niet om uw kind naar school te brengen in de ochtend? Uw kind is vanaf 7.00 welkom op onze voorschoolse opvang met de naam De Uil. De pedagogisch medewerkers zijn goed opgeleid, krijgen een goede begeleiding en kunnen uw kind veel aandacht geven. De groep is namelijk bewust klein, zodat elk uniek kind zich veilig en geliefd voelt in de crèche. Ook kinderen die moeite hebben met ontwikkelen of extra aandacht nodig hebben zijn bij onze medewerkers in goede handen. Er is veel tijd en ruimte voor het stimuleren van vaardigheden en een goede omgang tussen de kinderen.

Wanneer het tijd is om naar school te gaan brengen onze pedagogisch medewerkers uw kind met de auto naar school. Neem gerust contact op voor meer informatie of het inplannen van een rondleiding. Wij kijken uit naar het maken van mooie herinneringen met uw kind!

Veilige en huiselijke omgeving

Het uitgangspunt bij VSO De Uil is altijd een positieve benadering. Hierdoor voelen de kinderen zich veilig en gaat hun ontwikkeling sneller. De kinderen krijgen te maken met een beloningssysteem, zo worden zij gestimuleerd om vriendelijk en met respect met elkaar om te gaan. Op onze voorschoolse opvang geniet uw kind van een veilige en huiselijke omgeving. De pedagogisch medewerkers staan klaar om uw kind voor schooltijd op een professionele manier op te vangen. Ze brengen uw zoon of dochter ook op tijd naar school.

Ieder kind is uniek en belangrijk
Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
Kleine groepen
Salaris conform CAO
Een hecht team
minimaal 20 en maximaal 36 uur per week

Betrouwbare en leerzame opvang

VSO De Uil 5
VSO De Uil 6
VSO De Uil 7

Om zich goed te kunnen ontwikkelen heeft elk kind geborgenheid nodig, maar ook aandacht en uitdaging. Het enthousiaste team van Road2School dat uw kind opvangt biedt juiste begeleiding en houdt hierbij rekening met het niveau van uw kind. Op een goede manier met elkaar spelen en zelfredzaamheid zijn belangrijk voor kinderen. Deze vaardigheden worden uiteraard gestimuleerd op VSO De Uil.

Positieve benadering

Road2School heeft ook een BSO met de naam De Uil en de de Haaien. Deze buitenschoolse opvang biedt veel activiteiten aan waarbij beweging belangrijk is en heeft naast een buitenplein ook een sportplek. Uw kind wordt op de BSO bovendien uitgedaagd met natuuractiviteiten, muziek, toneel en dans. Op het KDV zoals de Vlinder, de Rups en de Zeepaardjes worden kinderen spelenderwijs voorbereid op de kleuterklas.

Rondleiding inplannen?

VSO De Uil 4

Heeft u interesse in onze voorschoolse opvang? Schrijf uw kind in bij De Uil of neem contact met ons op voor een rondleiding. Uw kind inschrijven kan via het aanmeldingsformulier op onze website. Wilt u De Uil met eigen ogen komen bekijken? U bent van harte welkom voor een rondleiding. Vul het formulier hieronder in voor een rondleiding, of bel ons via 070 737 08 17. Tijdens dit bezoek is er uiteraard voldoende gelegenheid voor het stellen van vragen. Het team kijkt uit naar uw komst! Voor meer informatie kunt u e-mailen naar nicole.schutte@road2school.nl

VSO De Uil 9

Rondleiding

Naam
Gewenste opvang(Vereist)

Veelgestelde vragen

Wat is VSO De Uil?

VSO De Uil is een voorschoolse opvanglocatie in Nederland. Het is onderdeel van Kinderdagverblijf Road2School en staat voor u klaar wanneer u het ’s ochtends niet redt om uw kind naar school te brengen.

Welke activiteiten worden aangeboden bij VSO De Uil?

Bij VSO De Uil worden diverse activiteiten aangeboden, zoals knutselen, spelletjes spelen en buiten spelen.

Kan ik mijn kind aanmelden voor VSO de Uil?

Ja, u kunt uw kind aanmelden voor VSO de Uil. Meld nu uw kind aan via ons inschrijvingsformulier.

Wat is het verschil tussen kinderopvang en voorschool?

Kinderopvang omvat de zorg en opvoeding van kinderen van 0-12 jaar gedurende de dag, terwijl de VSO zich volledig richt op de opvang van de kinderen vòòr ze naar school gebracht worden. Road2School zorgt ervoor dat uw kind veilig en op tijd naar school gebracht wordt.