Missie visie 2

Missie visie 4
Missie visie 5

Visie

Elk kind heeft het recht om zich optimaal te kunnen ontwikkelen tot waartoe het in staat is. Bij Road2School staat het kind centraal, maar ook de ontwikkeling van het kind staat centraal. Road2School begeleid uw kind door de begeleiding aan te passen aan het niveau van uw kind. Daarnaast vindt Road2School het goed om kleine groepen te behouden, waardoor alle kinderen voldoende en het liefst meer aandacht kan krijgen. Maar waardoor ook genoeg ruimte is om vaardigheden te stimuleren.Road2School biedt een bijdrage aan de ontwikkeling van zowel de baby’s, dreumesen, peuters als schoolgaande kinderen. Ieder kind is uniek en heeft zijn of haar eigen ontwikkel tempo, om zich te kunnen ontwikkelen heeft een kind verzorging, geborgenheid, aandacht en uitdaging nodig. Dit alle biedt Road2School. Bij Road2School worden er activiteiten ondernomen die aansluiten bij de leeftijd van de kinderen; gym, sporten, spelletjes, creatieve opdrachten, muziek, taal, cognitieve opdrachten. Maar het team vindt het vooral belangrijk dat de kinderen met een lach op hun gezicht naar huis gaan en dat de kinderen een leuke en leerzame dag hebben gehad.

Missie

Road2School streeft ernaar om kinderen zoveel mogelijk vaardigheden aan te leren. Dit doet Road2School o.a. door middel van een beloningssysteem, een positieve benadering. Alle kinderen zijn uniek en verdienen daarom de juiste aandacht die zij nodig hebben. Door observatietechnieken wordt er gekeken welke vaardigheden het kind beheerst en welke nog ontwikkeld kunnen worden. Aan de hand van de observaties maken de pm-ers individueel doelen. Deze doelen worden d.m.v. SMART methode opgesteld. Dit wordt samen gedaan met ouders van het kind. Om zo gezamenlijk aan de ontwikkeling van het kind te werken.

Road2School hecht veel waarde aan de mening van ouders en/of verzorgers en wil graag zo intensief mogelijk met hen samenwerken. Wij gaan voor een optimale samenwerking zodat ouders en begeleiders zoveel als mogelijk op één lijn zitten. Want de ouders kennen het kind immers het beste.

* SMART= specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden

Informatiepagina

Informatiepagina informatie

Missie visie 6

Welkom bij

Hygiëne

Missie visie 7

De kinderopvang Road2School vindt hygiëne zeer belangrijk. In de groep zullen de medewerkers met sloffen lopen. Ook de kinderen lopen op slofjes of (anti-slip) sokken die ouders meegegeven of aangedaan hebben. Wanneer u als ouder in de groep wilt komen om uw kind te brengen verzoeken wij u om blauwe overschoenen aan te doen, zodat de vloer waar de kinderen op spelen niet vies wordt. Wanneer uw kind nog in de groep slaapt dan krijgt uw kind haar/zijn eigen lakentjes en een eigen bedje.

Missie visie 8